Lunchkort

Lägga till en medarbetare i Portalen
När nya medarbetare ska få lunchförmånen Epassikortet lägger ni till dem i kundportalen. Följ stegen nedan för att lägga till en ny medarbetare i portale...
Uppdatera en medarbetares uppgifter i Portalen
Du kan enkelt uppdatera medarbetarnas uppgifter i kundportalen. Följ nedan steg:  Logga in som arbetsgivare. Säkerställ att rätt bolag är vald i huvudme...
En medarbetare är föräldraledig eller tjänstledig - hur hanteras det?
När en medarbetare är föräldraledig, tjänstledig eller av någon annan anledning inte är berättigad laddning på Epassikortet ska status ändras till ”inaktiv”...
Skapa en laddning på Epassikortet
När medarbetare ska få en laddning på Epassikortet skapar du en faktura för laddningar i kundportalen. Följ nedan tre steg för att medarbetarna ska få sin n...
En medarbetare har inte fått laddning
Det kan vara flera anledningar till att en medarbetare inte har fått en laddning på sitt Epassikort. Kontrollera enkelt följande saker: Är medarbetarens s...
Vart kan jag se våra fakturor och fakturaspecifikationer?
I kundportalen under ”Fakturor” i huvudmenyn kan du se samt ladda ner alla fakturor och fakturaspecifikationer.
Vi har inte mottagit vår lönefil
Kontakta customer@epassi.com så hjälper vi dig. Ange följande information när ni kontaktar oss: Vilket fakturanummer lönefilen gäller för. Bolagsnamn. ...
Logga in i kundportalen
Följ stegen nedan för att logga in som kundadministratör: Logga in som arbetsgivare. Fyll i användarnamn och lösenord. Har du glömt ditt lösenord? Kont...
Avsluta en medarbetare i portalen
Du kan själv avsluta en medarbetare och det gör du i kundportalen. Följ stegen nedan för att ta bort en medarbetare:  Logga in som arbetsgivare. Säker...